Gavrilă Georgeta
SECRETAR GENERAL AL MINISTERULUI APĂRĂRII NAȚIONALE
EXPERIENȚA PROFESIONALĂ
- Ianuarie 2020 - prezent: Secretar general al Ministerului Apărării Naționale
- Noiembrie 2019 - ianuarie 2020: Secretar general adjunct al Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri
- Martie 2019 - noiembrie 2019: Inspector guvernamental
- Februarie 2018 - martie 2019: Secretar general adjunct al Ministerului Transporturilor
- Noiembrie 2017 - februarie 2018: Secretar general al Ministerului Transporturilor
- Septembrie 2017 - noiembrie 2017: Secretar general al Ministerului pentru Mediu de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat
- Martie 2017 - septembrie 2017: Inspector Guvernamental (înalt funcționar public)
- Ianuarie 2016 - martie 2017: Secretar general al Ministerului Energiei, București
Activități și responsabilități:
-
- asigurarea stabilității funcționării ministerului, continuității conducerii și realizarea legăturilor funcționale între structurile ministerului;
- coordonarea întregului personal al ministerului, a activității de elaborare a politicilor de personal și a principiilor directoare pentru managementul de personal din cadrul compartimentelor;
- coordonarea compartimentului de politici publice;
- președinte al Comisiei pentru control intern managerial;
- șeful structurii de securitate al ministerului;
- exercitarea, în baza delegării de competențe, calității de ordonator principal de credite;
- colaborarea cu compartimentele de specialitate din cadrul Secretariatului General al Guvernului, cu secretarii generali din celelalte ministere în probleme de interes comun;
- primirea și transmiterea, spre avizare ministerelor, a proiectelor de acte normative inițiate de minister și asigurarea avizării actelor normative primite de la alți inițiatori;
- transmiterea, la Secretariatul General al Guvernului, a proiectelor de acte normative inițiate de minister, pentru a fi discutate în ședința Guvernului;
- urmărirea și asigurarea finalizării actelor normative aprobate de Guvern, care au fost inițiate de minister;
- monitorizarea și controlul elaborării raportărilor periodice, prevăzute de reglementările în vigoare.
Tipul sau sectorul de activitate: Administrația Publică Centrală
- Secretar general adjunct al Ministerului Energiei, Întreprinderilor Mici și Mijlocii și al Mediului de Afaceri
Activități și responsabilități:
-
- coordonarea activităților de relații cu publicul și de soluționare a petițiilor;
- contrasemnarea documentelor întocmite de compartimentele funcționale aflate în coordonarea sa directă în conformitate cu delegarea de competență primită de la conducătorul instituției;
- participarea, în limitele de competență stabilite de ministru, la negocierea de convenții, acorduri și înțelegeri internaționale încheiate de minister, în domeniile de competență;
- sprijinirea secretarului general, conform fișei postului și delegărilor de competențe, în ceea ce privește transmiterea, în vederea avizării - ministerelor și celorlalte autorități publice competente - a proiectelor de acte normative/documente de politici publice inițiate de minister; urmărirea, în baza fișei circuitului intern de avizare, a procesului de avizare la nivelul ministerului - a proiectelor de acte normative/documente de politici publice ale altor inițiatori.
- Aprilie 2014 - Februarie 2015: Secretar general al Departamentului pentru Energie
Activități și responsabilități:
-
- Conform art. 49 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, precum și fișei postului;
- Conducerea nemijlocită a direcției economice, a direcției juridice, resurse umane și relații publice;
- Președinte al Comisiei pentru control intern managerial;
- Coordonarea Compartimentului audit public intern;
- exercitarea, în baza delegării de competențe, calitatea de ordonator principal de credite.
Tipul sau sectorul de activitate: Administrația Publică Centrală
- 2012 - 2014: Prefect al Municipiului București
Activități și responsabilități:
-
- Conform cap. III "Atribuțiile prefectului" din Legea nr. 340/2004 privind prefectul și instituția prefectului, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Tipul sau sectorul de activitate: Administrația Publică
- 2005 - 2012: Secretar general al Ministerului Apărării Naționale
Activități și responsabilități:
-
- Conform art. 49 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare.
Tipul sau sectorul de activitate: Administrația Publică Centrală
- 2000 - 2001: Director, Agenția Națională a Funcționarilor Publici, București
- Tipul sau sectorul de activitate: Administrația Publică Centrală
- 2001 - 2005: Consilier, Agenția Națională a Funcționarilor Publici, București
- Tipul sau sectorul de activitate: Administrația Publică Centrală
- 1998 - 2000: Inginer, SC PAFS SRL, București
- 1989 - 1998: Inginer, Șantierul Naval Tulcea
- 1985 - 1989: Inginer stagiar, Combinatul Siderurgic Călărași
EDUCAȚIE ȘI FORMARE
- 2010: Diplomă de doctor în Științe Militare, Universitatea Națională de Apărare "Carol I", București
- 2005 - 2006: Colegiul Național de Apărare (Cursul principal), Universitatea Națională de Apărare "Carol I", București
- 2005 - 2006: Colegiul de Management al Resurselor Apărării, Educațional și al Achizițiilor,Universitatea București
- 2003 - 2006: Studii Academice Postuniversitare în domeniul Științe Administrative, Școala Națională de Studii Politice și Administrative, București
- 1981 - 1985: Universitatea Politehnică, București - Facultatea de Metalurgie
Programe de perfecționare profesională
- 2014: Programul pilot de formare specializată adresat corpului prefecților și subprefecților organizat în cadrul proiectului "Consolidarea performanței prefecților și subprefecților din România în contextul integrării în Uniunea Europeană și al descentralizării administrative și financiare"
- 2011: Programele de perfecționare profesională "Politici publice" și "Formare de formatori" (Global Commercium Development)
- 2008: Programul "Excelență, statalitate și politici guvernamentale" al Georgetown University, SUA
- 2007 - 2008: Programul de formare specializată pentru ocuparea unei funcții publice corespunzătoare categoriei înalților funcționari publici, Institutul Național de Administrație
- 2007: Cursul pentru generali și ambasadori al NATO Defence College, Roma, Italia
- 2007: Programul "Funcționari superiori în domeniul securității naționale și internaționale" al Harvard University, SUA
- 2006: Cursul de limba engleză, Canadian Forces Base Borden, Ontario, Canada
- 2005: Programul de perfecționare "Actul administrativ", Institutul Național de Administrație
Decorații și alte Distincții
- 2021: Emblema de Onoare a Departamentului pentru relația cu Parlamentul și calitatea vieții personalului
- 2020: Emblema de Onoare a Justiției Militare
- 2011: Ordinul Național Serviciul Credincios în grad de Cavaler
- 2011: Emblema Onoarea Armatei României
- 2010: Ordinul Virtutea Militară în grad de Ofițer
- 2007: Emblema de Onoare a Armatei României
- 2007: Ordinul Virtutea Militară în grad de Cavaler
ALTE ACTIVITĂȚI
- 2018 - prezent: Președinte al Comisiei de disciplină pentru înalții funcționari publici Conform Deciziei prim-ministrului nr. 59/2018
- 2012-2015: Președinte al Comisiei pentru evaluarea înalților funcționari publici Conform Deciziei prim-ministrului nr. 461/2012
- 2008-2011: Președinte al Comisiei de disciplină pentru înalții funcționari publici Conform Deciziei prim-ministrului nr. 36/2008
- 2005-2008: Membru al Comisiei de disciplină pentru înalții funcționari publici Conform Deciziei prim-ministrului nr. 384/2005 și Deciziei prim-ministrului nr. 10/2007
Limbi străine cunoscute:
- Limba engleză
- Limba franceză
Competențe de comunicare
- Relaționare și muncă în echipă;
- Capacitate de adaptare la echipe de oameni noi;
- Capacitate de a se adapta la schimbări și cerințe noi.
Competențe organizaționale/manageriale
- Capacitate de planificare și acțiune strategică;
- Capacitate de conducere, coordonare și control;
- Capacitate de a delega responsabilități;
- Atitudine orientată pe rezultate.
Competențe dobândite la locul de muncă
- Comprehensibilitate în comunicare la toate nivelele;
- Adaptare rapidă la situațiile de luare a deciziei;
- Gestionarea eficientă a situațiilor conflictuale;
- Respectarea procedurilor de securitate a informațiilor clasificate.
Competențe informatice
- MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), utilizare internet
Alte competențe
- Capacitate de sinteză și analiză, profesionalism.
Permis de conducere
- B